ترانکینگ 80 در50  محفظه‌ای مستطیل شکل به ابعاد 80*50 است که که کابل‌ها در درون آن قرار میگیرند. ترانک یک پوشش محافظ برای کابل‌ها و سیم‌های برق فراهم میکند. کابل‌ها درهرشبکه‌ای که باشند درمعرض آسیب‌اند. ضربه  فیزیکی و سایش شایع‌ترین آسیبی است که متوجه کابل‌هاست. هدف استفاده از ترانک تنها حفاظت ازکابل‌ها در برابر ضربه‌های فیزیکی نیست. ترانکینگ کابل‌ها را ازگرما وامواج الکترومغناطیسی نیز محافظت میکند.

کاربرد ترانکینگ 80 در50

همانطور که از نام ترانکینگ 80 در50 پیداست دارای 50 میلی متر عمق و 80 میلی مترعرض است این ترانک برای احداث شبکه کوچک در مقیاس دفتر کارمناسب است. اگر بخواهید برای مکانی شبکه ای پیاده سازی کنید که کاربران محدود و تعداد تجهیزات کمی دارد به این ترانک نیاز خواهید داشت. ترانکینگ 80 در 50 یک ترانک کوچک و ظریف است که برای دفترکار، مجموعه‌ها وشبکه‌های کوچک کاربرد دارد.

ترانکینگ 80 در50  هم بر روی  دیوار و هم بر روی سطح قابل نصب است. این نوع ترانک یک نوع ترانک کوچک محسوب میشود. این طورنیست که که بگوییم در یک شبکه کوچک چون کابل کشی کمی به کار رفته است نیازی به ترانک نیست. اصولا کابل‌ها در شبکه‌های لن از مسیرهای مختلف عبور میکنند تا به دستگاه‌ها، پرینتز، سوئیچ، روتر، کامپیوترها و غیره برسند. گاها این دستگاه‌ها در بالاترین قسمت از سطح زمین قرار گرفته اند و کابلها برای رسیده به قسمت‌های مختلف باید یا به دیوار نصب شوند یا درون محفظه ترانک محافظت شده و منسجم مسیریابی شوند. ترانکینگ سیستم مسیریابی کابل‌ها است.

ترانکینگ 80 در50

کاربرد ترانکینگ 80 در50 راه حل نظم و سازماندهی شبکه

یکی از ارکان مهم در شبکه درنظم وسازماندهی است. یکی از وظایف اصلی  ترانک هم ایجاد نظم و سازماندهی به کابل‌هاست. ترانک یک راه حل عالی  برای پنهان کردن کابل‌های شبکه از دید عموم است. هیچ روش سریع‌تر، آسان‌تر یا مقرون‌ به‌صرفه‌تری برای پنهان کردن کابل‌ها بهتر از استفاده از ترانکینگ وجود ندارد.  ترانکینگ 80 * 50  راه حل منسجم کردن و نظم دهی به کابل‌هاست. با استفاده ازاین ترانک میتوانید سیم کشی برق خانگی و کابل کشی شبکه محلی را پنهان کرد. سایر ملزومات شبکه  مثل پریز و کلید  نیز روی این ترانک قابل نصب است. قابلیت نصب متعلقات روی ترانکینگ 80 در50 فراهم شده است.

ظرافت و کوچکی این ترانک باعث شده که از این ترانک در کاربردهای مسکونی و اداری برای پنهان کردن سیم های برق نیز کاربرد داشته باشد. اگر حجم کابل مصرفی شبکه کم باشد هم کابل شبکه و هم سیم ها در درون ترانک قرار میگیرند. گاها برای مراقبت و جلوگیری از اثر نویز هر یک از کابل‌ها به هم، ترانک‌ها را پارتیشن‌بندی میکنند.

لگراند فرانسه یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده  ترانکینگ 80 در50 است. این شرکت سالهاست به تولید ترانک های مرغوب و با  کیفیت معروف است. ترانکینگ 80 * 50  لگراند از جنس UPVC  هستند که نسبت به جنس PVC  مرغوب تر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *