کابل شبکه CAT6 UTP اشنایدر دیجی لینک

اشنایدر کابل های شبکه باکیفیت و با عملکرد بالای خود رابا نام اکتاسی و کابل های شبکه خانگی و اداری خود را تحت برند دیجی لینک ارائه می دهد.
کابل شبکه Schneider  Cat6 UTP علاوه بر دارا بودن استانداردهای اولیه در ساخت کابل شبکه در رده Cat6 دارای استانداردهای AWG 23, ANSI/TIA/EIA-568-B, ISO/IEC 11801, UL 444 نیز می‌باشد
کابل های اشنایدر چه از نوع دیجی لینک باشند و چه از نوع اکتاسی در دو نوع بدون شیلد (UTP) و شیلددار (SFTP) تولید در بازار به فروش میرسند.
قرقره های این کابل معمولا 305 متری است با این حال برخی از فروشندگان  فروش خورده هم دارند.
کابل های شبکه اشنایدر دیجی لینک  و از جمله کابل شبکه CAT6 UTP اشنایدر دیجی لینک در حلقه های 305 متری و به رنگ طوسی  تولید میشوند.

کابل شبکه CAT6 UTP اشنایدر دیجی لینک  از نوع کابل UTP است که فاقد هرگونه شیلد و محافظتی است و عایق مناسبی برای جلوگیری از نویز های خارجی ندارد از این رو در برابر اختلالات الکترومغناطیسی و تداخل سیگنال بسیار آسیب پذیر است.  تنها در صورتی استفاده از این کابل توصیه می‌شود که کابل‌های شبکه در کنار کابل‌های برق قرارنگیرند و همچنین اطلاعاتی که از  کابل عبور میکند، از اهمیت بالایی برخوردار نباشد.

سیم های این کابل به صورت چهار زوج به هم تابیده شده اند این تابیدن از ایجاد تداخلات داخلی جلوگیری میکند.

کابل شبکه Cat6 Utp اشنایدر دیجی لینک

مشخصات فنی کابل شبکه CAT6 UTP اشنایدر دیجی لینک

کابل شبکه Cat6 UTP اشنایدر دیجی لینک، 4 زوج بدون شیلد با هادی مسی، 23AWG و امپدانس 100 اهم است.

کابل های CAT6 داده های گیگابیت اترنت را به میزان یک گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند و می تواند ایجاد برقراری ارتباط هایی تا فاصله 50 متر و تا سرعت 10 گیگابیت اترنت را ایجاد کند.

این کابل شبکه دارای روکش PVC است و نوع دیگر آن روکش LSZH می باشد که در صورت آتش سوزی قادر به جلوگیری از تولید دود و گازهای سمی است.

سرعت و پهنای باند فرکانسی کابل های شبکه این کمپانی به 600 مگاهرتز می رسد.

این محصول دارای استاندارد ETL و UL است.
این کابل شبکه میتواند در شبکه های محلی (LAN) بصورت افقی نصب شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *