آشنایی با  کابل شبکه CAT7 SFTP لگراند

کابل شبکه CAT7 SFTP لگراند  که با عنوان کابل Class F لگراند نیز مشهودشده است.

داده ها را  با سرعت بسیار بالا و  پهنای باند تا 600MHz منتقل می‌کند ، این سرعت و پهنای باند برای شبکه‌های خانگی مناسب نیست و چیزی فراتر از نیاز آن حساب آن است.

کابل شبکه لگراند Cat7 SFTP LSZH  از نوع SFTP می باشد. یعنی برای محافظت بیشتر در برابر نویز، دارای شیلد و فویل محافظتی است.

کابل شبکه لگراند Cat7 SFTP LSZH از معدود کابل های شبکه ای است که دارای استاندارد Cat7 در ایران می باشد.

کابل شبکه CAT7 SFTP لگراند دارای پوشش LSZH زرد رنگ است.

کابل شبکه Cat7 Sftp لگراند

ویژگی‌های کابل شبکه CAT7 SFTP لگراند

 سرعت بالا در انتقال داده

کابل های شبکه دارای این استاندارد می‌توانند به صورت استاندارد سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه داده منتقل کنند. این سرعت انتقال داده در شرایط آزمایشگاهی بیشتر میشود و تا 50 گیگابیت بر ثانیه را در طول 50 متری و تا 100 گیگابیت بر ثانیه را در طول 15 متری هم میرسد.

ایمنی

روکش کابل شبکه CAT7 SFTP لگراند از نوع LSZH است که مانع از تولید دود سمی در هنگام آتش سوزی می‌شوند. از این رو در مکان‌هایی که احتمال آسیب جانی وجود دارد بهتر است از این نوع کابل استفاده گردد. توجه کنید که در موقع آتش سوزی بیشتر تلفات ناشی از وارد شدن دود سمی به ریه هاست.

مقدار دود و شعله تولید شده توسط این کابل بسیار ناچیز بوده و از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

پاس کردن تست فلوک

با توجه به توانایی‌های این کابل شبکه، عجیب نیست که این کابل قادر به پاس کردن تست های فلوک پرمننت و چنل در هر نوع شبکه باشد.

این تست ها به ما اطمینان می‌دهند که در شبکه به هیچ عنوان قطعی وجود ندارد.

و کابل شبکه به بهترین نحو ممکن ارسال اطلاعات را انجام می‌دهد. تست فلوک در واقع نوعی گواهی اطمینان از سنجش کیفیت کابل است.

 کیفیت

پیچش زوج ها، پیچش مستقل هر زوج، خلوص متریال بکار رفته و استفاده از روکش مناسب از حداق لالزامات تولید کابل شبکه می‌باشد که لگراند (کابل لگراند) به بهترین شکل و در بالاترین سطح ممکن این الزامات را فراهم کرده است.

 استاندارد

این کابل دارای  استاندارد  ETL  و UL  بوده ودارای قابلیت نصب افقی در شبکه های محلی ( LANs) می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *