آشنایی با کابل شبکه بلدن Cat6 UTP تمام مس

کابل شبکه بلدن در انواع بدون شیلد UTP و شیلد دار SFTP و با استانداردهای Cat5e و Cat6 ساخته می‌شوند و تمامآ از عملکرد و کیفیتی بالا برخورداند.

شما می‌توانید از انواع مختلفی از کابل‌ها برای کاربردها و مسافت‌های متفاوتی استفاده نمایید.

کابل شبکه بلدن Cat6 UTP تمام مس یکی از محصولات شرکت بلدن آمریکا است. البته این کابل در ایران تحت لیسانس شرکت اصلی به فروش می‌رسد و  کابل شبکه Cat6 با نام کابل Gigabit Ethernet نیز مرسوم شده است.

 

کابل شبکه بلدن Cat6 Utp تمام مس

از کابل‌های شبکه بمنظور اتصال چند سخت افزار یا Device به هم و اشتراک و انتقال داده استفاده می‌شود. به عبارتی کابل های شبکه، نقش هادی اطلاعات را ایفا می‌کنند.

انتخاب یک کابل شبکه مناسب، به نوع شبکه، سرعت، مسافت، ناحیه پوشش داده شده و عملکرد کابل و البته شبکه شما بستگی دارد.

شاید برند بلدن چندان در نظر شما آشنا نباشد، اما باید این را بدانید که کمپانی بلدن یک برند معتبر جهانی است که در ایالت میسوری آمریکا تأسیس شده است و در زمینه ساخت انواع کابل‌های شبکه و تجهیزات شبکه و الکتریکی فعالیت دارد.

چیزی که در اغلب کابل‌های شبکه مشاهده می‌کنیم این است که با افزایش مسافت، با افت پتانسیل، سرعت انتقال داده مواجه خواهیم شد. این عامل تا حدود زیادی تحت تاثیر انتخاب استاندارد کابلی است که انتخاب میکنیم مثلا کابل شبکه رده 6 از رده های پایین تر خود می‌تواند تا مسافت بالاتری بدون افت و از دست دادن سیگنال، داده منتقل کند.

این کابل از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و سرعت انتقال اطلاعات این کابل 100 مگابایت در ثانیه است. تمام مس بودن جنس مغذی این کابل به نفع سرعت انتقال داده تمام می‌شود.

روکش PVC به کار رفته در این محصول انعطاف‌پذیر است و در شرایط عادی به خوبی عمل می کند.

کسانی که قصد ارتقاء کابل‌های شبکه خود را دارند، این نکته را در نظر بگیرند که اگر از کابل های Cat6 استفاده کنند، نیازی به بروز رسانی مجدد کابل‌های شبکه در آینده نزدیک نخواهند داشت.

کابل شبکه بلدن Cat6 UTP تمام مس در یک نگاه

  • برند : بلدن
  • نوع محصول : کابل شبکه
  • متراژ حلقه : 305 متر
  • رده : CAT6
  • نوع کابل : UTP
  • جنس روکش : PVC

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *