کانکتور شبکه اتصالات کابل شبکه

با انواع سیم کشی های مختلف، تعدادی از کانکتور های کابل مختلف می آیند. این بخش نگاهی به رایج ترین اتصالات کابل کشی می دهد.
ثبت شده جک 45 (RJ45)

اتصال کابل که در تقریبا تمام کابل های UTP و SFTP یافت می شود، یک Jack 36 ثبت شده است که عمدتا به عنوان RJ45 نامیده می شود.

این نوع اتصال مشابه اتصالات قدیمی RJ11 است که اکثر مردم از تلفن های سیمی آشنا هستند.

نوع دیگر سوکت RJ45 برای کابل های شبکه با تست فلوک استفاده میشود که دارای شانه میباشد.

موارد استفتده سوکت RJ45 برای کابل های ذیل استفاده میشود.

  • CAT5
  • CAT6
  • CAT6A
  • CAT7

کیستون جک

یک ماژول کیبورد یک بسته بندی استاندارد برای نصب انواع جک های الکتریکی کم یا اتصالات نوری به یک صفحه دیوار سنگفرش، صفحه چهره، جعبه سطح نصب یا پچ پچ است.

ماژول های Keystone یک چهره مستطیلی با ابعاد 14.5 میلی متر و 16.0 میلی متر بالا دارند و با زبانه های قابل انعطاف در محل نگهداری می شوند. این اجازه می دهد تا آنها را به یک صفحه نصب شده با سوراخ مستطیلی به اندازه مناسب، به نام بنادر. همه سنگهای قیمتی، صرف نظر از نوع جک آنها حمل می شوند، قابل تعویض و قابل تعویض هستند. این امر انعطاف پذیری زیادی در تنظیم و نصب انواع مختلف جک های الکتریکی در یک صفحه یا پانل بدون نیاز به تولید سفارشی فراهم می کند.

برخی از اسکلت ها از یک اتصال نوع عبور استفاده می کنند، جایی که در جلوی چهره و همچنین قسمت عقبی قرار دارد. دیگران فقط یک جک در جلو دارند و مکانیزم های مختلفی را برای کابل های سیگنال سیم کشی سخت به عقب، مانند یک مینی 110 بلوک، یک اتصال انعطاف پذیری یا اتصالات سرامیکی و یا لحیم کاری استفاده می کنند. کانکتور شبکه.