شاید برای شما پیش آمده است که بخواهید کابل شبکه ایی را خریداری نمایید،بعد از این که به بازار فروش مراجعه کردید متوجه می شوید تعداد و تنوع این محصولات بسیارمتنوع می باشد. بعد از این که شما این تنوع و فراوانی دسته های کابل ها را مشاهده کردید می بینید که توانایی انتخاب محصول اصلی را از تقلبیرا ندارید و متوچه میشوید تشخیص کابل شبکه اصلی از تقلبی به این سادگی ها هم نیست.

برای این که کابل شبکه اصلی را از تقلبی تشخیص دهید می بایست عواملی  را در نظر بگیرید:

عوامل شناسایی کابل شبکه

همان طور که تا به اینجا ذکر کردیم عوامل مختلفی باعث می شود که شما کابل های شبکه اصلی را از تقلبی شناسایی کنید. مهم ترین این عوامل عبارت اندز:

ظاهرجعبه

از عواملی که در تشخیص کابل شبکه اصلی از تقلبی باید در نظر بگیرید، ظاهر جعبه است. به همین منظور بعد از این که فروشنده برای شما محصولی را آورد به راحتی می توانید از طریق شکل ظاهری این محصولات اصلی بودن یا تقلبی بودن این محصولات را به درستی متوجه شوید.همان ظور که می دانید جنس های تقلبی معمولا بسته بندی های بی کیفیت تری نسبت به جنس های اصلی می باشند به طوری که در نگاه اول شما متوجه خواهید شد که شکل ظاهری بسته بندی این محصولات بی کیفیت بوده و در اصطلاح غیر اصلی می باشد.

قیمت

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که  تحت تاثیر تبلیغات یا حرف های خریدار، کابل شبکه ای را خریداری کرده باشید ولی از عملکرد آن راضی نبودید. ممکن است کابلی که خریداری کرده اید از برند خوبی باشد ولی کارایی که شما انتظار دارید را برای شما به ارمغان نیاورده است.  اینجاست که تشخیص کابل شبکه اصلی از تقلبی معنا پیدا میکند.یک فرمول وجود دارد بنابراین، وقتی کابل شبکه مخصوصا با نام های برند های برتر را در بازار با قیمت فوق العاده پایین میبینید به اصل بودن آن شک کنید. و کابل های تقلبی همیشه از خارج از کشور نمی آیند، برخی از تولیدکنندگان بزرگ و کوچک آمریکایی نیز در حال ساخت کابل های تقلبی هستند.

تشخیص کابل شبکه اصلی از تقلبی

ظاهر قرقره

عاملی دیگر که باعث می شود شما بتوانید کابل شبکه اصلی را از فرعی تشخیص دهید این است که در صورتی که بخواهید کابل های شبکه ایی را با متراژ بالایی خریداری نمایید می بایست از نوع قرقره ایی این محصولات خریداری نمایید به همین منظور بعد از این که نوع جنس این محصولات را به خوبی دیدید بعد از این که این کالا را خریداری کردید متوجه می شوید قرقره ی این محصولات تقریبا از نوع بی کیفیت می باشد

کشورهایی که کالاهای اصلی را به شما ارائه می دهند از بسته بندی و قرقره بندی با کیفیتی استفاده می کنند به همین منظور کالاهایی که دارای قرقره های بی کیفیتی می باشند شک نکنید کالای غیر اصلی و تقلبی نیز ارائه میدهند.

جنس روکش

عاملی دیگر که باعث می شود شما تشخیص کابل شبکه اصلی از تقلبی داشته باشید این است که شما جنس روکش این کابل ها را مورد آنالیز قرار دهید.بعد از این که شما به فروشگاهی مراجعه می کنید و تقاضای جنس اصلی را دارید فروشنده می بایست جنس اصلی را به شما نشان دهد. روکش کابل های شبکه اصلی با کیفیت هستند به طوری که با لمس کردن  میتوان تشخیص داد.

توصیه میشود همیشه از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا نگرانی از بابت اصل یا غیراصثل بودن کابل شبکه خریداری شده برای شما وجود نداشته باشد. فروشگاه کارن شبکه نماینده فروش انواع کابلهای شبکه اروجینال و برند علاوه بر ضمانت اصل بودن کالا، قبل ، در حین و پس ار پروسه فوش کالا همراه شما خواهد بود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *