کابل شبکه CAT6 SFTP نگزنس

ویژگی های کابل شبکه CAT6 SFTP نگزنس

  •  نوع SFTP می‌باشد
  • طبقه بندی Cat6
  • روکش نارنجی
  • نوع روکش PVC
  • متراژ حلقه 500 متری

7,000 تومان

معرفی کابل شبکه CAT6 SFTP نگزنس

کابل شبکه CAT6 SFTP نگزنس محصولی از شرکت فرانسه است و از جمله باکیفیت‌ترین کابل‌های شبکه‌ موجود در بازار ایران به شمار می‌رود. کابل‌های رده 6 یکی از پرکاربردترین کابل‌های شبکه است.

مشخصات کابل شبکه CAT6 SFTP نگزنس

کابل CAT6 SFTP ازمحبوب‌ترین کابل‌های شبکه در طبقه بندی cat6 بازار شبکه ایران است.
رنگ این کابل نارنجی است. این شرکت تقریبا تمامی کابل‌هایی که برای مصارف درون ساختمان استفاده می‌شود را با رنگ نارنجی عرضه می‌کند.
روکش کابل شبکه CAT6 SFTP نگزنس از جنس PVC است.
فروش این کابل بصورت قرقره‌ای و طول 500 متر است.
سرعت انتقال دیتا در این کابل تا 1 گیگابایت درثانیه است.
این کابل بدون دیوایدر(تقسیم‌کننده متقاطع) انعطاف‌پذیر می‌شود.

کابل شبکه Cat6 Sftp نگزنس

ویژگی‌های کابل شبکه CAT6 SFTP نگزنس

کابل شبکه CAT6 SFTP نگزنس کابلی است که دارای شیلد و فویل محافظ است . کار این لایه محافظتی این است که کابل را از  نویز اطراف محافظت نماید. مهم ترین شاخصه کابل‌هایی که دارای شیلد و فویل محافظ هستند این است که تداخل کمتری نسبت به انواع دیگر ایجاد کنند. کابل‌های S/FTP حفاظت بیشتری را برای زوج سیم‌های به هم تابیده فراهم می‌کنند. این حفاظت منجر به کاهش تداخل الکترومغناطیسی EMI و تداخل الکتریکی می‌شود.

کابل شبکه CAT6 SFTP نگزنس از محافظ برای جلوگیری از تداخل خارجی  استفاده می‌کند همین امر امکان حداکثر حفاظت و انتقال سریع‌تر داده می‌شود.

خرید کابل شبکه CAT6 SFTP نگزنس

شما میتوانید برای خرید انواع تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه به خصوص انواع کابل های شببکه با متخصصان تیم کارن شبکه در ارتباط باشید. اگر برای خرید هر یک از اجزا شبکه نیاز به مشاوره داشتید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید. کارن شبکه با ارائه محصولات در زمینه فروش انواع لوازم اکتیو و پسیو شبکه و داشتن چندین سال سابقه فروش بهترین تجربه خرید تجهیزات شبکه را تضمین میکند. کارن شبکه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را برای ارائه خدمات عرضه میکند و همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. شما میتوانید با اطمینان به کیفیت و اصالت کالا سایت کارن شبکه (مازکابل) را با خیالی آسوده انتخاب کنید.

توضیحات تکمیلی

ابعاد 500 سانتیمتر
برند

ساختار

SFTP

7,000 تومان

صفحه اصلیتماسارتباط با ما