کابل شبکه بلدن Belden : آغاز همکاری با شرکت کروز با هدف تولید انواع قطعات الکتریکی در سال 1980 بعداز نقل مکان به ایندیانا بود.به منظور افزایش فعالیت در زمینه های ارتباطی در سال 2010 برای خرید شرکت توماس و بتس دست به کار شد.شروع مرحله جدید دیگری در شرکت مبتنی بر تولید کابل های ماهواره ای بود.

از بزرگترین کارخانه های کابل سازی در حال فعالیت در دنیا، می توان به شرکت کابل شبکه بلدن اشاره کرد.

توضیحاتی در مورد کابل شبکه مسی بلدن

در تولید کلیه کابل های شبکه Cat6A و Cat6و Cat5e و سایر کابل های شبکه تولیدی و کلیه محصولات، کیفیت به طور کامل رعایت شده است.تلاش ما همچنان سرمایه گذاری در مهندسی و تولید برای دستیابی به بهترین کابل ها می باشد.انتخاب و همکاری با برند Belden بالاترین درجه کیفیت را درکار برای شما به ارمغان می آورد.

توزیع کابل های شبکه 4 زوج بلدنBelden در 3 درجه بندی Cat6A و Cat6وCat5e  صورت می گیرد که در ادامه مطلب به توضیح و بررسی آنها می پردازیم.

کابل شبکه Cat6Aبلدن Belden ارمغان آور طیف وسیعی از گزینه ها برای شبکه شما عزیزان است.تلاش و سرمایه گذاری برای بهتر شدن محصولات کابل شبکه، به شکل مداوم به منظورحصول اطمینان از طراحی ساده همراه با حداکثر کارایی صورت می پذیرد.قطر کوچک، غیر باند و زوج جفت شده انحصاری بعضی از این گیزنه ها می باشند.

توضیحاتی در مورد Cat6 بلدن Belden

سری 4800 با قدرت سیگنال استثنایی و مقاومت در مقابل نویز، سری 3600 دارای عملکردی متوسط و قیمتی عالی و سری 2400 با استانداردهای سیستم های کابلی سازگار بوده و حاوی عملکردی بالاتر از استاندارد TIA 568-C.2 است که با کیفیت برتر بلدن تولید می گردد.در صورتی که به دنبال افزایش آرامش خاطرتان زمان نصب و راه اندازی و قدرت افزون تر هستید، پیشنهاد ما تکنولوژی Bonded-Pair است. بلدن دارای چندین سطح از عملکرد در پیکربندی Cat6 خود است.

توضیحاتی در مورد Cat5e بلدن Belden

سیستم های کابلی سری 1200 ما استانداردهای فراتر از TIA-568-C.2 را در رتبه Cat5eبرآورده می سازد.امکان آرامش خاطر در زمان پیاده سازی پروژه با تکنولوژی Bonded-Pair  محقق می گردد. قابل ذکر است بلدن Belden با پیکربندی کت Cat5e چندین سطح عملرد را ارائه می نماید.