کیستون لگراند

کیستون شبکه یا همان پریز شبکه نوعی کانکتور بحساب میاد که به منظور ایجاد ارتباط بین کابل شبکه و تجهیزات شبکه  همچون سوئیچ شبکه ، روتر ، سرور و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بسیار از  کاربردها کیستون به صورت پریز عرضه می‌شود. شرکت لگراند نیز هم انوع کیستون و هم انواع پریز عرضه می‌کند که در ادامه به شناخت انواع پریز لگراند می‌پردازیم.

کیستون‌های شبکه لگراند در انواع مختلف  Cat5 , Cat5e Cat6 ,Cat6A Cat7 , Cat7A Cat8 ساخته و عرضه می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خودتان، کیستون مناسب خود را انتخاب کنید.

توجه کنید که کیستون ها نیز دارای انواع utp , sftp  هستند.  در انواع utp  پوشش فلزی وجود ندارد و کیستون  فاقد شیلد و فویل است پریز هایی که از این کیستون‌ها ساخته می‌شوند مناسب  کابل‌های UTP هستند.

کیستون شبکه لگراند  دارای محفظه‌ای شفاف جهت شماره گذاری پورت‌ها بوده که با وجود این قابلیت می‌توان پورت‌ها و نودهای شبکه را به خوبی شناسایی کرد.

پریزهای لگراند  با کابل‌ها و پچ کوردهای لگراند سازگار است. امکان قفل کردن کیستون در پریز یا هر جای دیگر  وجود دارد و کیستون به خوبی در جای خود محکم می‌شود.

کیستون شبکه لگراند جزو تجهیزات پسیو شبکه بشمار می‌رود.

بر روی این پریز های شبکه فیس پلیت تعبیه شده که نصب و استفاده از آن بسیار راحت تر کرده است.

اطلاعات پارت نامبر، سری ساخت و نام کشور سازنده روی بدنه محصول درج می‌شود.

نصب و استفاده از این محصول به سهولت انجام می‌پذیرد و نیازی به ابزار خاصی نیست.

انوع پریز لگراند

انوع پریز لگراند

پریز باریک لگراند

کیستون شبکه باریک لگراند از یک ماژول شبکه بهره می‌برد که در گروه موزاییکی لگراند قرار گرفته و ازاستانداردجهانی CEبرخوردار می‌باشد.

میزان فضایی که این پریز لگراند اشغال می‌نماید برابر 1 ماژول است.

بدنه این کیستون از جنس PVC است که نوعی پلاستیک مقاوم در برابر خوردگی می باشد و دارای رنگ سفید است.

  • قابل نصب بر روی همه ساپورت‌های(چنگک) لگراند
  • قابل نصب بر روی ترانک و دیوار
  • هماهنگ با سیستم LCS³ لگراند

پریز پهن لگراند

پریز پهن لگراند نیز مانند پریز باریک لگراند است. تفاوت پریز پهن و باریک لگراند در این فضایی است که این دو اشغال می‌کنند. پریز پهن لگراند دو ماژول اشغال می‌کند ولی پریز باریک لگراند یک ماژول فضا اشغال می‌کند. توجه کنید که تعداد کیستون ها در هر دو یکسان است .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *