ترانکینگ ۵۰*۱۵۰ لگراند

ترانکینگ یکی از بهترین گزینه ها برای پیاده سازی شبکه های ساختار یافته است .

 با استفاده از ترانکینگ می توان کابل کشی ساختمان های با حجم کابل بالا را به سهولت انجام داد و آن هارا به خوبی مدیریت کرد.

در ترانکینگ ها از پارتیشن استفاده می شود که با استفاده از آن ها می توان کابل های برق، شبکه، تلفن و … را از هم جدا ساخت و هر گروه از کابل را به مسیری جداگانه هدایت کرد.

ترانکینگ مخصوص انتقال توزیع سیستم های برق نورمال ، اضطراری ، ups ، شبکه های کامپیوتری، سیستم های جریان ضعیف مانند تلفن ، اینتر کام ، سیستم های صوتی تصویری  می باشد.

ترانکینگ ها با توجه به قابلیت های ضد آب بودن، ضد حریق بودن، مقاومت در برابر ضربه و فشار و ضدخوردگی بودن باعث ایجاد ایمنی بیشتر در محیط خواهند شد.

این تجهیزات شبکه به دلیل مرتب کردن کابل ها و قرا دادن آن ها درون یک فضای بسته احتمال تماس کابل ها با افراد را از بین می برند که همین امر باعث کاهش خطر خواهد شد.

ترانکینگ ۵۰*۱۵۰ لگراند در واقع محفظه ای دربسته ای است که برای عبور کابل و سیم های مختلف در یک فضا موردبکار برده میشود و موجب میشود این تجهیزات در برابر آسیب ها و صدمات مکانیکی محافظت شوند.

طول این ترانکینگ 150 میلی متر و عمق آن 50 میلی متر است.

ترانکینگ ۵۰*۱۵۰ لگراند

نصب سریع و آسان ، زیبایی ، هزینه پایین ، جابجایی و اضافه نمودن راحت کاربر و سگمنت از مهمترین ویژگی های این محصولات می باشد.

ترانکینگ ۵۰*۱۵۰ لگراند دارای عایق مناسب در داخل محفظه جهت جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی و دوام بیشتر کابل هاست.

بدنه این ترانک سفید رنگ است که همراه با کلیه متعلقات ارائه می شود و در ساخت آن از بهترین نوع PVC استفاده شده است که مقامت بالایی در برابر عوامل مختلف دارند.

ساختمان داخلی بدنه این ترانکینگ به صورت پارتیشن بندی طراحی شده است یعنی می توان هم زمان برای عبور کابل هایی با کارآیی های مختلف بدون ایجاد نویز از این کانال استفاده کرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *