مسدود کننده ترانکینگ

این قطعه وظیفه دارد دو طرف انتهایی ترانک را مسدود کند و موجب شود ترانک به صورت یک کانال یا محفظه دربسته و یکپارچه عمل کند تا محیطی امن برای عبور سیم ها و کابل ها ایجاد شود.

یکی از مواردی که از مسدود کننده ها استفاده میشود و شاید مهم ترین عامل ایمنی است. مسدود کننده یا ته بند ترانکینگ  ایمنی  را بالا میبرد مثلا در شرایطی را در نظر بگیرید که که مایعاتی روی ترانک ریخته شود بدون استفاده از مسدود کننده امکان ایجاد اتصالی بسیار بالا میرود و خطر برق گرفتگی یا آتش سوزی  ایجاد میشود. استفاده از مسدود کننده  از ایجاد هرگونه اتصالی و  برق گرفتگی جلوگیری می کند.

حفظ ایمنی توسط مسدود کننده ها از جنبه دیگر نیز تامینمیشود به طوریکه که در پایان نصب ترانک، برای اینکه کابل ها خارج از ترانک نباشند و سبب بروز حادثه نشوند سیم لخت و عدم توجه به آن ممکن است سبب آتش سوزی یا برق گرفتگی شود)، از ته بند در انتهای ترانک استفاده می کنیم. ته بند ترانک به علت جنس این محصول که از PVC می باشد قابل اشتعال نیست.

بنابراین علاوه بر حفظ ظاهر زیبا و مناسب در محیط، امنیت کابل های شبکه نیز تا حدودی تامین می شود.

دلایل دیگری همچون نمای ظاهری نیز میتواند از انگیزه های استفاده از مسدود کننده ترانکینگ باشد، در این صورت استفاده از end cap میتوان ظاهری زیبا برای ترانک  فراهم کرد.

مسدود  کننده ترانکینگ از متعلقات ترانکینگ است که برای حفظ ایمنی  و زیبایی ترانکینگ ها در اندازه های مختلف تولید میشود.

مسدود کننده ترانکینگ لگراند

یکی از برندهای که در تولید مسدود  کننده ترانکینگ   بسیار خوب عمل کرده است، لگراند است.

در ادامه به توضیح مختصری از مسدود کننده لگراند میپردازیم.

مسدود کننده ترانکینگ لگراند

انتخاب گروه لگراند به معنی دستیابی شما به خدمات و متخصصین و مهندسین لایق و کوشایی  لگراند می‌باشد که همیشه در هر لحظه و در هر کدام از مراحل پروژه٬ از ابتدا تا انتها در کنار شما می‌باشند. لگراند با حضور خود در بیش از ۱۸۰ کشور دسترسی کامل محصولاتش را به ساده‌ترین و بهترین نحو ممکن فراهم ساخته است. بنابر این میتواند شریک خوبی برای شما در فراهم آوردن تجهیزات برق و شبکه باشد.

برند لگراند در تولید انواع ترانکینگ و متعلقات آن سالهاست موفق عمل کرده است. تولیدات بادوام این شرکت آن را به انتخاب اول بسیاری از کارشناسان تبدیل کرده.  این برند برای تمامی ترانکینگ های تولیدی شرکت خود متعلقات آن را تولید و به بازار عرضه میکند.

مثلا مسدود کننده ترانکینگ لگراند 50*105   یک نمونه از تولیدات کمپانی لگرند است. که برای بستن درب ترانکینگ 105*50 به کار برده میشود.

این شرکت فرانسوی به دلیل تولید محصولات با کیفیت و با استاندارهای بالا، در سرتاسر دنیا بسیار معروف است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *