زاویه تخت ترانکینگ چیست؟

همانطور که می‌دانید ترانکینگ وسیله ای است که کابلهای شبکه درون آن قرار می‌گیرند. ترانکینگ نقش محافظتی دارد و از کابل‌ها در برابر شرایط محیطی، ساییدگی، خوردگی  محافظت میکند. این حفاظت باید یکپارچه باشد. و در طول کابل کشی صورت گیرد نه این که کابل‌ها در مکان‌هایی رها شده و در مکان‌های دیگری کاملا درون ترانکینگ باشند.

زاویه تخت ترانکینگ

از طرف دیگر طراحی شبکه همیشه این طور نیست که مسیر کابل‌ها یک مسیر مستقیم باشد و  وقتی ترانکینگ به زوایای دیوار می‌رسد یا طراحی شبکه طوری است که مجبور است دچار انحنا شود، میتوان از ابزارهای ایجاد انحنا و زاویه ترانکینگ استفاده کرد. زاویه تخت ترانکینگ یکی از متعلقات ترانکینگ است که برای ایجاد حفاظت یکپارچه از کابل‌ها در تمام مسیر کابل کشی و زمانی که درون ترانکینگ هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زاویه تخت ترانکینگ قطعه ای از تجهیزات پسیو شبکه است و برای مکان هایی کاربرد دارد که بخواهیم ترانکینگ را به صورت تخت به صورت زاویه دار انحنا دهیم استفاده از این قطعه در کار به زیبایی محل اتصال دو درب و دو بدنه کمک می‌کند.

انواع زاویه تخت ترانکینگ

اگر انحنای ترانکینگ به سمت داخل باشد از زاویه تخت ترانکینگ داخلی و  اگر انحنا به سمت خارج باشد از زاویه تخت ترانکینگ خارجی استفاده میکنند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *