کاربران وای فای خانگی با مشکلاتی مواجه میشوند که حل کردن آنها گاها ساده است . برای بررسی و حل مشکلات وای فای برنامه هایی طراحی شده است که بعضی اوقات این مشکلات را میتوان با برنامه های حل مشکلات وای فای حل کرد که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم .

ممکن است در مواقعی اتصال شما به WIFI قطع شود، اپلیکیشن های زیادی برای حل مشکل WIFI ساخته شده است . این برنامه ها تمام اتصالات و تمام عوامل در اتصال به اینترنت را مورد تحلیل و ارزیابی قرار می دهند.

فرقی ندارد که شما مالک گوشی اندروید یا IOS می باشید مهم این است که شما این اپلیکیشن ها را نصب کنید با نصب این اپلیکیشن ها شما می توانید اطلاعات زیادی را در این زمینه به دست آورید.یکی از این اطلاعات تعداد کاربرهای متصل به WIFI می باشد.

یکی دیگر از قابلیت هایی که این برنامه ها دارند این است که شما می توانید کانال مناسب برای WIFI تان را به دست آورید.

در ادامه به معرفی برنامه های حل مشکلات وای فای به طور مختصر می پردازیم.

NetSpot WiFi Analyzer

در صورتی که اطلاعات چندانی در زمینه وای فای ندارید می توانید این اپلیکیشن را بر روی موبایل تان نصب کنید.توجه داشته باشید که این نرم افزار فقط بر روی گوشی های اندروید قابل نصب می باشد.این نرم افزار اطلاعات زیادی برای شما به نمایش در می آورد که یکی از این اطلاعات قدرت سیگنال های وای فای می باشد.اما یکی از نقاط ضعفی که این اپلیکیشن دارد این است که شما نمی توانید تعداد افراد متصل به WIFI را در این برنامه مشاهده کنید.

Fing

یکی از برنامه های حل مشکلات وای فای اپلیکیشن FING می باشد.یکی از نقاط مثبتی که این نرم افزار دارا می باشد این است که کاربران IOS و ANDROID نیز می توانند این برنامه را بر روی گوشی های خود نصب کنند.این برنامه تقریبا محیط کاربری ساده ایی دارد و تمام افراد می توانند با FING کار کنند.یکی از نکات مثبتی که FING دارد این است که بعد از نصب می توانید قدرت سیگنال و سرعت سیگنال های ارسالی و دریافتی را اندازه گیری کنید.یکی از قابلیت هایی که این نرم افزار را از سایر نرم افزار ها جدا می سازد این است که با حرکت کردن نیز می توانید قدرت این سیگنال ها را اندازه گیری کنید.

برنامه های حل مشکلات وای فای (برنامه فینگ)

 

Sweetspots

تمام کاربران گوشی های هوشمند می توانند Sweetspots را بر روی دیوایس های خود نصب کنند.محیط کاربری ios و android در این نرم افزار تفاوت آن چنانی ندارد.به جرات می توان گفت که یکی از بهترین برنامه های حل مشکلات وای فای Sweetspots می باشد چرا که این برنامه از شما می خواهد درتمام محیط خانه خود به حرکت در بیایید و با اسکنی که این نرم افزار دارد قسمت هایی از منزل تان که سرعت مودم wifi در آن جا بیشتر است را برای شما حین انجام این کار به نمایش می گذارد.

WiFi Analyzer

این برنامه فقط مختص به کاربران ANDROID می باشد.در صورتی که به تکنولوژی علاقه مندید می توانید WIFI ANALYZER را نصب کنید.

محیط کاربری این نرم افزار تقریبا سخت می باشد اما بعد از مدتی که با این نرم افزار کار کنید می توانید به راحتی کارهای وای فای تان را انجام دهید.یکی از نکات مثبتی که WIFI ANALYZER دارد این است که می توانید بهترین نقاط قدرت سیگنال و بهترین کانال ها را در این اپلیکیشن بیابید.ANALYZER یکی از برنامه های حل مشکلات وای فای (WIFI) می باشد که تقریبا برنامه ایی قدرتمند می باشد.

برنامه های حل مشکلات وای فای

 

WiFi Monitor

 

این اپلیکیشن نیز همانند Sweetspots از شما می خواهد تا در محیط خانه تان به حرکت در بیایید.متاسفانه این اپلیکشن تنها برای کاربران ANDROID قابل استفاده می باشد.یکی از وجه تمایز این اپلیشکن با سایر برنامه ها در ارائه سرعت و قدرت سیگنال ها به طور تخصصی می باشد.پیشنهاد ما این است در صورتی که می خواهید یکی از برنامه های حل مشکلات وای فای را بر روی گوشی تان نصب کنید MONITOR را تست کنید چرا که با نصب این اپلیکیشن پشیمان نخواهید شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *